VERGELIJK

We willen de kracht van data beschikbaar maken voor alle marketing teams. We geloven in de kracht van voorspellende marketing. Elke marketeer wil meer relevante klantervaringen creëren. Met Datatrics kan dat. Zo kunnen ze meer omzet genereren op de beste manier: door het helpen van hun klanten terwijl ze hun creativiteit kunnen gebruiken.

Algemeen

Uitstekend 96%
goed 3%
Gemiddeld 1%
Slecht 1%
Zeer slecht 1%

Modules

  • Recommendations

  • Search

  • Live search

  • Email

  • Audience

120+ bestaande integraties

  • PRIJZEN

  • Modulaire kostencalculatie

  • Kosten per impressie

  • Maandelijks opzegbaar

  • Gratis demo

Datatrics maakt gebruik van een modulair betalingsstructuur, waarbij je betaalt voor wat je gebruikt. De kosten worden berekend aan de hand van het aantal impressies die via de verschillende kanalen worden gemeten. In tegenstelling tot sommige concurrenten vraagt Datatrics een prestatiefee, waar een commissie wordt gevraagd bij goed resultaten. Hiermee kan de instapprijs laag worden gehouden.

Tot 250.000 impressies

500,-v.a.
  • Prijs is afhankelijk van conversies

250.000 - 500.000 impressies

1200,-v.a.
  • Prijs is afhankelijk van conversies
  • GEBBRUIKERSGEMAK

  • Eenvoudige installatie

  • Bestaande templates

  • Onderhoudsvrij

  • HTML integratie

  • Persoonlijke Dashboards

  • FEATURES

  • Search module

  • Recommendation module

  • Email module

  • Doelgroep module

  • Customer journey inzicht

  • 360 graden klantprofielen

  • VPA (Virtual Personal Assistant)

  • A/B Testing

  • Sales intelligence

  • Omnichannel integratie

  • Collaborative filtering

  • Automated business ruling

  • Artificial intelligence

  • Neural networks

  • Realtime customer tracking

Datatrics vergt iets meer sleutelwerk dan een module als Clerk, maar biedt dan ook een veelzijdiger product. Door de omnichannel mogelijkheden, gaat het net een stap verder en verbindt het meerdere kanalen om een gepersonaliseerde omgeving te bieden en de klant te begrijpen.

  • SUPPORT

  • Styling

  • Webshop integratie

  • Basic troubleshooting

  • API documentatie

  • Nederlandstalig support

Met hun roots in Nederland, biedt Datatrics ook Nederlandstalige ondersteuning. Dat kan prettig zijn, aangezien de vele mogelijkheden van het platform uitblinken met een omnichannel benadering. Om de onderdelen goed met elkaar te laten praten is het, los van de aanwezige manuals en FAQ’s, mogelijk via telefoon, chat of natuurlijk mail met support in contact te komen.

DEMO AANVRAAG

Demo aanvraag Datatrics

Wil je meer weten over de mogelijkheden van Datatrics? neem dan hier vrijblijvend contact met ons op.